ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ


© Sputnik / Нина Зотина

«Ախպերությունն սա անպատասխան չի թողնի»․ Նազենի Հովհաննիսյանը պատմում է Աշուլիկ Սյունեսկիի եւ «հայկական մաֆիայի» մասին

Հայտնի Նազենի Հովհաննիսյանը Instagram-ում երկու լուսանկար է հրապարակել և այնուհետև հեռացրել լուսանկարները։ Լուսանկարների մեկնաբանության ստորև գրված էր « թող քեզ միշտ հիշեմ, այնպիսին՝ ինչպես որ եղել ես, իմ՛ անկեղծ ու տաքարյուն, իմ գժուկ, խենթ եղբայր ախ՛ իմ պստիկ Աշուլիկ։ Արցունքներս անխոս, քեզ համար են՝ անդաթար լալիս, անգամ օտարին մեծ ցավ են տալիս Աշուլ ջան։

ԵՐԵՎԱՆ, 19 հուլիսի – Sputnik. Աղքատ ընտանիքում ապրելով եւ մեծանալով, 90-ականերին նրա երգերը գրավում էին հանրության զգալի զանգվածը։ Այսօր էլ նրա երգերը կատարում են հայազգի երգիչ, երգչուհիներ որոնք առանց հիշյալ երգի հեղինակի, կարծիքը հաշվի առնելով, հարակից իրավունքները ոտնահարելով,  հեղինակության իրավունքը՝ չհարգելով կատարում են նրա ստեղծագործական երգերը։ Նրա (օրենքով գող) թագադրվելուց  հետո 2020 թվականի  հուլիսի 9-ից Հայաստանում, եւ մի շարք Հայաստանին դաշնակից երկրներում Հայաստանի հանրապետության ներկայիս իշխանությունների միջամտումից հետո, չեղարկվեց նրա ձայներիզների վաճառքի սահամանափակումների մեծ մասը։ Նրան երկրբագողներից շատերն անմիջապես որոշել էին այցելել Մեղրի քաղաք և անմիջական շփումներ ունենալ ժամանակին՝ (ռաբիս երգի արքայազն) իսկ 2020 թվականից, արդեն որպես հայկական մաֆիայի կողից (օրենքով գող) թագադրված (լեգենդար) Աշուլիկի՛ Արշավիր Մովսիսյանի հետ։ 

Իսկ այսօր, Հայաստանին հենց՛ քեզ պես (խենթ ու խելառ) երիտասարդներ են պետք։ Կմնաս իմ սրտի մեջ, դու հավիտյան իմ ավագ եղբայր Արշավիր Մովսիսյան իմ Աշուլիկ։


© PHOTO 


© PHOTO 


Ըստ թեմայի

Հայկական «էֆեկտ»․ համացանցի ամենակենսուրախ զույգերը հետևորդներին ստիպում են ժպտալ
Իսկ դու կարո՞ղ ես․ ռուս վարսահարդարը համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել
Արտակարգ դեպք Երևանում. տնօրենն էպիլացիայի սենյակում գաղտնի տեսախցիկ է տեղադրել

Комментарии